Indice di qualità:
Aspettu: Liquidu Trasparente Incolore
Cuntinutu: ≥ 99%
Puntu di fusione 76 C
Puntu di ebullizione 72-76 °C (lit.)
Densità 1,119g
Densità di vapore> 1 (vsair)
Pressione di vapore 1,93 psi (20 °C)
L'indice di rifrazione hè 1.435
Pianu di lampu 61 °f
Istruzzioni:
Hè adupratu principalmente in a sintesi di acrilati, acrilamidi, è l'intermediu di l'agente antifogging I
Sintesi organica intermedia. Monomeru di compostu polimericu.
Cloruru di acrililuhè un cumpostu organicu cù pruprietà chimiche attive. A causa di u doppiu legame insaturatu di carbonu di carbonu è di u gruppu di atomi di cloru in a struttura moleculare, pò pruduce parechji tippi di reazioni chimiche, è poi derivà una varietà di cumposti organici. Di modu generale, u cloruru di acriluilu pò esse adupratu cum'è materiale intermediu largamente adupratu in sintesi organica, dunque u so margine di ritruvamentu hè grande. Se u cloruru di acrililu hè reagitu cù acrilamide, si pò preparà n-acetilacrilammide cun valore industriale impurtante.
Metudu di pruduzzione:
l'acidu acrilicu è u trichloruru di fosforu sò reagiti, u raportu molare di l'acidu acrilicu è u trichloride di fosforu hè 1: 0,333, i dui sò mischiati è riscaldati à ebollizione. Rinfresate lentamente u mischju di reazione à 60-70℃. U tempu di reazione hè di 15 min, è dopu u tempu di reazione hè di 2 ore à temperatura ambiente. U pruduttu di reazione hè statu ottenutu per distillazione di una frazione pesante sottu pressione ridotta (70-30 kPa). U rendiment era 66%.
Questioni chì necessitanu attenzione:
Categoria: liquidu infiammabile; classificazione di tossicità: avvelenamentu
Ratti inalati LCLo: 25 ppm / 4H. Topi inalati LC50: 92 mg / m3 / 2H.
Dopu avè inalatu 370mg / m ^ 3 (100ppm) per 2 ore, i topi anu sviluppatu sonnolenza, dispnea è edema pulmonare; dopu avè inalatu 18,5 mg / m ^ 3 per 5 ore, 5 volte, i topi anu sviluppatu irritazione à l'ochji, dispnea è sonnolenza; trè di i quattru topi sò morti 3 ghjorni dopu à a fine di l'esperimentu, è a pneumonia hè stata trovata in anatomia; dopu avè inalatu 9,3 mg / m ^ 3 per 6 ore, 3 volte, unu di l'ottu topi hè mortu, è gonfiu pulmonariu, edema pulmonare è infiammazione sò stati trovati in autopsia. Inalazione di 3,7 mg / m ^ 3, 6 ore, 15 volte, senza segni di avvelenamentu, l'anatomia hà mostratu visceri normali
Dati di irritazione: cunigliulu di pelle 10mg / 24h; ochju cunigliulu 500mg moderatu.
Caratteristiche periculose di l'esplosivi: splusivu quandu si mischia cù l'aria
Caratteristiche di periculu d'infiammabilità: infiammabile in casu di focu apertu, alta temperatura è oxidante; fumu tossicu di cloruru generatu da a combustione; gasu tossicu di clorur di idrogenu scumpostu in casu di calore.
Caratteristiche di magazzinu è trasportu: u magazinu hè ventilatu è asciuttu à bassa temperatura; hè almacenatu separatamente da oxidanti, acidi è alcali.
Agenti di estinzione: polvere secca, sabbia secca, diossidu di carbonu, schiuma, agente di estinzione 1211.
Imballaggio: 50 kg / tamburu.
Capacità annuale: 200 tunnellate / annu