Indice di qualità:
Aspettu: marmura cristallina gialla chjara
Cuntenutu: ≥ 99%
Puntu di fusione: 77-79 ° C
Punto d'ebullizione: 219-221 ° CMM Hg
Pianu di infiammabilità: 219-221 ° C / 18mm
Istruzzioni:
1. Hè ampiamente adupratu cum'è una sorta di stabilizatore termicu non tossicu per u PVC è 1,3-difenil acrilonitrile (DBM). Cum'è un novu stabilizatore di calore ausiliare per u PVC, hà una alta trasmissione, micca tossica è senza gustu; pò esse adupratu cù calciu / zincu solidu o liquidu, bariu / zincu è altri stabilizatori di calore, chì ponu migliurà assai a culurazione iniziale, a trasparenza, a stabilità à longu andà di u PVC, è ancu a precipitazione è a "brucia di zincu" durante a trasfurmazione. Ampiamente adupratu in medicinali, imballaggi alimentari è altri prudutti in PVC trasparenti non tossici (cume bottiglie in PVC, fogli, film trasparenti, ecc.).
2. Introduzione di stabilizatori di calciu è di zingu: (stabilizatori tradiziunali cum'è stabilizatori di sale di piombu è stabilizatori di sale di cadmiu) anu l'inconvenienti di una trasparenza scarsa, di una differenza iniziale di culore, di una cuntaminazione croce faciule è di tossicità. U zincu è u cadmiu sò stabilizatori non tossichi. Hà una stabilità termica è una lubricità eccellenti, una eccellente colorazione iniziale è una stabilità di culore.
A stabilità termica di u stabilizatore puru calciu / zingu hè scarsa, dunque una varietà di cumposti devenu esse cumposti secondu a tecnulugia di trasfurmazione è l'applicazione di u pruduttu. Frà i stabilizatori ausiliari, i β - diketoni (principalmente stearoyl benzoyl methane è dibenzoyl methane) sò indispensabili in i stabilizatori cumposti di calciu / zincu.
Metudu sinteticu
U prucessu uriginale di produzzione industriale hè statu u seguitu: aduprendu metossidu di sodiu solidu cum'è catalizatore, acetofenone è metilbenzoato sò stati reagiti da a condensazione Claisen in xilene per ottene dibenzoilmetanu. Perchè u polvere solidu di metossidu di sodiu hè infiammabile è splusivu, è hè faciule da decomporre quandu si riunisce cù l'acqua, u solvente deve esse disidratatu prima di aghjunghje, è allora u metossidu di sodiu solidu deve esse aghjuntu sottu a prutezzione di l'azotu dopu avè raffreddatu à 35 ℃. U prucessu di reazione deve esse prutettu da azotu, è l'usu di metossidu di sodiu solidu hà un grande periculu per a sicurezza è un grande cunsumu d'energia. U raportu molare di acetofenone: benzoatu di metile: metossidu di sodiu solidu era 1: 1,2: 1,29. U rendimentu mediu unicu di u pruduttu era 80%, è u rendimentu cumpletu di u liquore madre era 85,5%.
U novu prucessu di pruduzzione à grande scala hè u seguente: 3000l xilente di solvente hè aghjuntu à u reattore, 215kg di idrossidu di sodiu solidu hè aghjuntu, a mescolanza hè iniziata, a temperatura hè elevata à 133 ℃, è l'acqua à bassa frazione hè evaporata; dopu 765 kg di benzoatu di metile sò aghjuntu, a temperatura hè elevata à 137 ℃, 500 kg acetofenone hè aghjuntu goccia, è a temperatura di reazione hè mantenuta à a temperatura di l'ambiente 137-139 ℃. Cù l'aghjuntu di acetofenone, u liquidu alimentariu diventa gradualmente più grossu. U metanolu sottoproduttu hè eliminatu da u prucessu di reazione è a reazione procede in a direzzione positiva. U solvente mischju di metanolu è xilene hè evaporatu. Mantene 2 ore dopu à falà. Quandu ùn ci hè guasi micca distillatu, a reazione finisce.
Imballaggio: 25kg / saccu.
Precauzioni di conservazione: magazzini in un magazinu frescu, seccu è ben ventilatu.
Capacità annuale: 1000 tunnellate / annu