Indice di qualità:
Aspettu: Liquidu Trasparente Incolore
Cuntenutu: ≥ 99%
Puntu di fusione - 93oC
Punto d'ebullizione: 94oC (lit.)
A densità era 0,92
Pressione di vapore 23 HPA (20oC)
Indice di rifrazione N20 / D 1.401 (lit.)
U puntu di flussu hè menu di 66oF
Istruzzioni:
Hè adupratu principalmente per fà sapori di rum è sapori di frutti. Pò esse ancu adupratu cum'è solvente di estrazione. In medicina, hè adupratu principalmente cum'è solvente di raffinazione per una serie di prudutti. Per sintesi organica. Adupratu cum'è reagent analiticu.
1. Trattamentu di emergenza di fuga
Tagliate u focu. Usate maschere antigas è indumenti protettivi chimichi. Ùn cuntattate micca direttamente cù a fuga, è fermate a fuga in cundizione di assicurà a sicurezza. A nebbia spray pò riduce l'evaporazione. Hè assurbutu da sabbia, vermiculite o altri materiali inerti, è dopu traspurtatu in un locu apertu per sepultura, evaporazione o incenerimentu. Se ci hè una grande quantità di fughe, deve esse raccolta è riciclata o disposta inocuamente.
2. Misure di prutezzione
Prutezzione respiratoria: quandu a concentrazione in aria supera u standard, duvete purtà una maschera antigas.
Prutezzione di l'ochji: purtà occhiali di sicurezza chimichi.
Prutezzione di u corpu: purtà panni di travagliu antistatichi.
Prutezzione di e mani: purtà guanti di prutezzione.
Altri: fumà hè strettamente pruibitu in u situ di travagliu. Dopu u travagliu, duscia è cambià a ropa. Paga una attenzione particulare à a prutezzione di l'ochji è di e vie respiratorii.
3. Misure di primu succorsu
Cuntattu cù a pelle: cacciate i panni contaminati è risciacquate bè cù acqua è sapone è acqua.
Cuntattu cù l'ochji: aprite subitu e palpebre superiori è inferiori è risciacquate cun acqua chì scorre per 15 minuti. Vede un duttore.
Inalazione: lasciate subitu a scena à l'aria fresca. Dà ossigenu quandu avete difficultà à respirà. Quandu a respirazione si ferma, a respirazione artificiale deve esse effettuata immediatamente. Vede un duttore.
Ingestione: se pigliatu per sbagliu, beie abbastanza acqua calda, induce u vomitu è vede un duttore.
Metodi di lotta à l'incendiu: acqua nebbia, schiuma, diossidu di carbonu, polvere secca è sabbia.
Caratteristiche di periculu: in casu di focu apertu, forte calore o cuntattu cù l'ossidante, ci hè un risicu di combustione è di splusione. In casu di calore altu, a reazione di polimerizazione pò accade, resultendu in un gran numeru di fenomeni esotermichi, dendu à a rottura di i vascelli è à l'accidenti di splusione. U so vapore hè più pesante di l'aria, si pò sparghje à una distanza considerablee in un locu più bassu, è cunducerà à u Rinnovu in casu di focu apertu.
Imballaggio: 180kg / tamburu.
Capacità annuale: 1000 tunnellate / annu