head_bg

Prudutti

3-Chloro-1-propanol

Breve descrizzione:

Infurmazione essenziale:
Nome: 3-Chloro-1-propanol

CAS NO : 627-30-5
Formula moleculare: C3H7ClO

Pesu moleculare: 94,54
Formula strutturale:

3-Chloro-1-propanol (1)


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Indice di qualità:

Aspettu: Liquidu viscosu incolore

Cuntenutu: ≥ 99%

Puntu di fusione - 20oC

Puntu di ebullizione: 160-162oC (lit.)

Densità: 1,131 g / ml a 25oC (lit.)

Indice di rifrazione N20 / D 1.445 (lit.)

Punto di infiammabilità: 164of

Istruzzioni:

Per sintesi organica, solvente.

Hè un intermediu impurtante di sintesi di droga è pò esse adupratu in a sintesi di parechje droghe

In quantu à a tossicità acuta di 3-cloropropanolu, hè statu segnalatu chì a dose letale orale mediana in topi hè di 150 mg / kg di pesu corporeu, chì appartene à una tossicità moderata. Hè statu segnalatu chì a pulizia di u serbatu di stoccaggio tricloropropale à u travagliu porta à malatie epatiche tossiche acute, è ci sò casi fatali.

In quantu à a tossicità cronica di u trichloropropale, i circadori anu fattu chì i topi ingerinu trichloropropale da acqua potabile, risultendu in un aumentu significativu di u pesu assolutu di u rene di l'animali in ogni gruppu di dosi. 1 mg / kg di pesu corpu / ghjornu hè statu presu cum'è a dosa minima per osservà l'effetti dannosi. Diversi ricercatori anu opinioni diverse nantu à a mutagenicità di u trichloropropanol. Alcuni ricercatori anu testatu a genotossicità di u trichloropropale à Drosophila, è i risultati sò stati negativi. Trà i quattru testi carcinogeni di trichloropropal riportati in a letteratura, i risultati di trè testi anu mostratu chì ùn ci era alcuna carcinogenicità. In un test cunnessu di topi, hè statu trovu solu chì u trichloropropale era legatu à l'aumentu di tumori benigni in certi organi, è a dosa di assunzione di questi tumori era assai più altu ch'è a dose d'azione chì cunduce à l'iperplasia tubulare renale.

A tossicità acuta è cronica di trichloropropal era dipendente da a dose. À a 41a riunione di u Cumitatu cumunitariu spertu in additivi alimentari di l'Organizazione Mondiale di a Salute è di l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite, u trichloropropanol hè statu valutatu cum'è inquinante alimentariu, è u so cuntenutu in proteine ​​idrolizate deve esse riduttu à u livellu più bassu ghjuntu in u prucessu.

In l'acquistu di salsa di soia, hè necessariu attentu à l'acquistu di salsa di soia marcata cù "salsa di soia di birra" u più pussibule. A salsa di soia preparata pò cuntene una certa quantità di trichloropropale (una certa quantità di proteine ​​vegetali acide idrolizate serà aghjuntu in a produzzione di a salsa di soia preparata. A proteina vegetale acida idrolizzata hè ottenuta da a soia per idrolisi acida, mentre a soia è altre materie prime cuntenenu una certa quantità di grassu, chì serà idrolisatu rompendu sottu à l'azzione di un acidu forte U glicerinu hè pruduttu, è u glicerinu hè rimpiazzatu da l'acidu cloridrico (HCl) per furmà u cloropropanolu. di salsa di soia, ancu se u levitu pò fermentà una parte di i zucaroli in glicerinu, è esistenu ioni di cloruri in u sale, hè difficiule di furmà derivati ​​di l'acidu Chloropropionicu in l'ambiente acidicu cù l'acqua. À u listessu tempu, u glicerinu pò formà cumposti esteri cù acidi organici u prucessu di fermentazione, riducendu cusì l'esistenza di glicerinu liberu, Dunque, salsa di soia pura di birra senza aghjunghje altre idrolisi acide produttrici ts, ùn hè micca rilevatu trichloropropale, ancu s'ellu ci hè, appartene ancu à u limitu di rilevazione di una quantità assai chjuca di esistenza.

Imballaggio: 200 kg / tamburu.

Precauzioni di conservazione: magazzini in un magazinu frescu, seccu è ben ventilatu.

Capacità annuale: 500 tonne / annu


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu