head_bg

nutizie

U sviluppu di l'industria API è l'industria farmaceutica sò inseparabili, ancu cunsistenti. Si capisce chì, à causa di una supervisione ambientale sempre più stretta, i pruduttori API necessitanu d'ottimizà u prucessu o riduce a scala di produzzione in e cundizioni originali, ciò chì porterà à l'aumentu di u prezzu di l'API. Inoltre, i produttori di materie prime chimiche upstream di API si trovanu ancu di fronte à u listessu prublema. Solu unepoche di imprese API ponu pruduce certi prudutti, chì forma ogettivamente una situazione d'oligopolia. A crescita di i prezzi API influenzerà ancu in una certa misura l'imprese farmaceutiche in valle. Sicondu l'industria, u prezzu di e materie prime hè in alza, è e cumpagnie farmaceutiche in valle si lagnanu costantemente, ciò chì tocca ancu direttamente a medicazione di i pazienti.

U travagliu di Zou pingming Xinghua hè u ligame upstream di l'industria farmaceutica, è hè profondamente preoccupatu per l'aumentu di u prezzu di l'API. Recentemente, hè statu riportatu chì l'amministrazione di supervisione di i prezzi di l'Amministrazione di u Statu di a supervisione di u mercatu hà incaricatu l'Associazione di l'Industria Farmaceutica Chimica China di urganizà un simposiu nantu à a fornitura di materie prime per l'imprese pertinenti à participà in a sala di cunferenza di l'Amministrazione di u Statu di supervisione di u mercatu. I dirigenti di l'uffiziu di supervisione di i prezzi è di l'Uffiziu Anti Monopoliu di l'Amministrazione Statale di supervisione di u mercatu anu avutu scambii approfonditi è cumunicazioni cù i raprisententi di l'imprese chì participanu à i prublemi in u prezzu è a fornitura di API.

A chimica Zouping Mingxing cuntrullerà a tendenza di fluttuazione di i prezzi di l'API in u quadru di e pulitiche naziunali è e regule di u mercatu glubale, in modu da pulì è stabilizà l'ambiente di u mercatu globale.


Tempu di posta: Jan-11-2021