head_bg

nutizie

A linea di produzzione di automatizazione di fronte à noi hè a linea di produzione intelligente aggiornata è trasformata da Zouping Mingxing Chemical Co., Ltd. cun un investimentu di 100 milioni di yuan quest'annu. Oghje ghjornu, i prudutti chimichi sò stati messi in produzzione in lotti. Sicondu u direttore generale di a sucietà, in u "grande test" di a situazione epidemica, a sucietà "hà pigliatu l'esame" arrimbendu si à l'innovazione tecnologica, è a linea di produzione intelligente hà ancu purtatu idee novi per u sviluppu di l'imprese. Quist'annu, a sucietà si focalizerà nantu à u sviluppu di novi prudutti cun cuntenutu d'alta tecnulugia è altu valore aghjuntu, è si sforzerà di custruisce una basa di produzzione domestica di prima classe è internaziunale.

Affettati da a situazione epidemica, ùn hè micca faciule d'ottene un tale scopu, ma i dirigenti di a sucietà sò pieni di fiducia: "cù a guida di l'intelligenza industriale, acceleranu a trasformazione è l'upgrade, è prumove a trasformazione di a sucietà da u tradiziunale pruduzzione à pruduzzione à altu valore aghjuntu. "

Oltre à accelerà a trasformazione di a linea principale, Zouping Mingxing Chemical Co., Ltd. accelera dinò a so marcia versu una pianta chimica digitale. Pianifica di realizà una operazione meccanizata intelligente da u batching è a pesatura di materia prima à a presa di u pruduttu, l'impilamentu è a rilevazione di difetti. "In questu modu, u numeru di travagliadori aduprati hè riduttu di 32%, ma l'efficienza di a pruduzzione di l'attellu hè più cà radduppiata".

Se vulemu guadagnà u mercatu domesticu, duvemu andà in u mondu. Oghje ghjornu, Zouping Mingxing Chemical Co., Ltd. accelera u saltu da a "fabricazione orientata à a produzzione" à a "fabricazione orientata à u serviziu", esercitendu in più i so vantaghji di differenziazione è aumentendu a so quota di mercatu. In u primu trimestre di questu annu, un totale di 30 milioni di dollari americani in valuta estera hè statu generatu da e esportazioni, cù un incremento annuale di 30%. Ci impegneremu à guadagnà 100 milioni di dollari americani in spurtazione in tuttu l'annu.


Tempu di posta: Jan-11-2021